Üdvözletem újra minden kedves jdcs olvasónak!
Legutolsó cikkemben az optikai tuning Astra F-ekre gyakorolt lóerőfokozó hatásával foglalkoztam, mely javarészt tetszett is nektek a visszajelzéseitek alapján. Most egy gyönyörűszép(?) fehér Swiftet mutatnék be, mely -ahogy már megszokhattátok- egy bojrészer tulajdonát képezi.
Következzenek a képek:
Adott egy gyári, jó állapotú, közepesen felszerelt Swift, melyet megkaparint egy lelkes tuner.
Az autó nem sokáig maradt érintetlenül, hamar felkerültek a legszükségesebb tuningelemek, mintpéldául a légbeömlő a motorháztetőn (ami egyébként nagyon fontos feladatot lát el: szállítja a friss levegőt az intercoolerhez, mert ugye az minden Swiftben megtalálható. ;D ), lökhárítótoldat, morcosítás, ablaktörlőtuning.
Természetesen a hátulja sem maradt ki a jóból, bár itt már elfogyott az ihlet, és a tuning kimerült egy közepesen ocsmány spoilerben, egy kipufogóvégben (vagy dob?) és egy szélvédő-, illetve tanksapka-matricában, amelyek mind az autó megjelenésének magas színvonalát szolgálják, illetve a nedvesbugyi-gyűjtést. :)
Hamar bekerültek a ledes nappalifény-csíkok, és természetesen felkerült a hiányozhatatlan tuningelem, az M3-as tükör.
Az első fényszórók tuningja természetesen nem állt meg a led-nél. Drága tulajunk úgy döntött, hogy a búrákat kezeli egy zölden foszforeszkáló anyaggal, mely különleges, ízléses megjelenést kölcsönöz az autó fényszóróinak.
Az autóról természetesen készült egy meglehetősen drága képsorozat is, melyet egy profi fényképész készített a Fáma típusú fényképezőgépével, miközben alanyunk versenyzett a piros lámpától gyorsuló autóstársakkal:
Ahogy a képen is olvasható, ez egy, a szabvány 400 métertől eltérő, 288 méteres gyorsulás, mely sokkal inkább előtérbe helyezi a sofőr technikáját az autó teljesítményénél, pedig kedvenc Swiftünknek nem lenne szégyellnivalója ezen a téren sem. (Ne feledjük az intercoolert...)
209 méter után már behozhatatlan előnyre tett szert nemhogy az autóstársakkal, hanem még egy motorostárssal szemben is. Ez is bizonyítja az autó és a sofőr rátermettségét.
254 méter után már egyértelmű a győzelme. Külön figyelmet szentelnék a kormánykerék 12 óránál való egy kézzel lazán fogására, mely szintén a bugyigyűjtést és az erőteljes kigyorsítást, továbbá a rajfaktort lendíti meg.
Nyereménye: egy 45 ezer forintról szóló csekk. Fizesse egészséggel! :)
Mindenesetre, ha az utoljára kielemezett Astránál használt lóerőgyűjtési rendszer alapján becslek egy teljesítményt erre az autóra, akkor úgy körülbelül 400-450 lóerő jön ki, tekintve hogy "direxűrő" teljes bizonyossággal található benne, ugyanis anélkül nem tuningautó a tuningautó. Ez még testvérek közt is a világ legerősebb Swiftjét jelenti, nem beszélve az ezzel az autóval szintén begyűjthető rengeteg bugyiról. :)))
Ezen cikkemtől kezdve -ha nem bánjátok- bevezetem az optikai tuning által adott lóerők alapján csoportosítást. :)
Lóerőfaktor: 400-500 közt
Moraj 2010.12.20. 21:36:42
Верховина 2010.12.20. 21:45:18
Amúgy tegnap este láttam Győrben az ultimate LED-sort. GAstrás barátunk úgy gondolta, hogy neki nem elég az egy pár LED-csík, ő tökös lesz, és az ótó teljes szélességében kirakja a gép orrát LED-del. De hogy a zsandárok ne kötözködhessenek, középen hagyott kb. 10 centinyi LED-mentes övezetet.
gokart87 2010.12.20. 21:51:35
Nigger bácsi 2010.12.20. 21:55:45
edwer 2010.12.20. 23:58:36
Ebbe a mondatba belekötnék, ha szabad, mert én is így vezetek pedig nem a bugyigyűjtés a célom vele, hanem így kényelmes Bazze :D
Leonardo300ST 2010.12.21. 00:06:33
Leírni nehéz.. Látni kell. :D
edwer 2010.12.21. 00:10:54
nálunk is vannak Debrecenben bojracerek, küldtem is Tominak egy szép Bojracer Cart, remélem hamarosan kirakja :D
Nigger bácsi 2010.12.21. 07:50:30
swiftes 2010.12.21. 10:11:19
Francois27 2010.12.21. 10:34:15
Leonardo300ST 2010.12.21. 16:01:52
biker_kolee 2010.12.21. 16:32:06
És ha ezentúl bármi probléma lenne, Mr. Észkombájn, akkor nyugodtan zargass engem e-mailben. Ja, hogy ott nem lehet nyilvánosan szájkaratézni? Ohh, elnézést.
swiftes 2010.12.21. 20:27:24
PítöR 2010.12.21. 20:58:06
Pláne ha fölteszed egy tuningoldalra.
Nesze neked rohamsisak. Hát most hordjad!
biker_kolee 2010.12.21. 21:21:19
Elolvastad egyáltalán a jogi nyilatkozatát?
"Az Ön által, szolgáltatásunk igénybevételével az interneten közzétett információkért Tulajdonos mindennemű felelősségét kizárja, mert az információ szolgáltatása nyílt hálózaton (Internet) történik."
Rendszám nélkül pedig sajnos nem tudunk mit csinálni. Sorry.
Nigger bácsi 2010.12.21. 21:25:50
acrah 2010.12.21. 21:30:46
biker_kolee 2010.12.21. 21:35:20
Civic 1.6 VTi-e van, kulturált, sallangmentes, fék és motortuning. Illetve -mint a neve is mutatja- Aprilia Leonardo 300ST a nyári járgány. Kérdés?
"Ja és téged meg magasról ... biker_kolee így nyíltan. De ha gondolod akkor megbeszélünk egy helyet és időt aztán te is játszhatod élőben az eszed. Nem a betűk mögé bújva."
Ha lejössz Békéscsabára, egy kóla mellett minden további nélkül leülök veled beszélgetni.
biker_kolee 2010.12.21. 21:36:30
Tavasszal megy és kap pakolást.
acrah 2010.12.21. 21:39:14
biker_kolee 2010.12.21. 21:41:12
Leonardo300ST 2010.12.21. 21:44:43
acrah 2010.12.21. 21:50:37
acrah 2010.12.21. 21:52:46
Leonardo300ST 2010.12.21. 21:57:25
Francois27 2010.12.21. 21:57:43
Stiftes. Rom a verda, de legalább ne reklámoznád. Az enyém is az, de nem reklámozom! Úgyhogy viseld a következményeit, ha már feltártad a nyilvánosság előtt, és toleráld, hogy közröhely trágya, bocs tárgya lett a műved.
Francois27 2010.12.21. 22:05:36
acrah 2010.12.21. 22:06:56
acrah 2010.12.21. 22:11:34
Francois27 2010.12.21. 22:12:46
biker_kolee 2010.12.21. 22:12:56
Francois27 2010.12.21. 22:18:06
390 ekm? Riszpekt. Legalább jól be van járatva...:)
biker_kolee 2010.12.21. 22:18:31
acrah 2010.12.21. 22:19:50
acrah 2010.12.21. 22:23:56
acrah 2010.12.21. 22:24:48
biker_kolee 2010.12.21. 22:25:54
biker_kolee 2010.12.21. 22:26:35
Francois27 2010.12.21. 22:27:12
acrah 2010.12.21. 22:33:24
acrah 2010.12.21. 22:36:55
biker_kolee 2010.12.21. 22:37:37
G40 Genesis kerékívek, díszlécek (ajtó, küszöb), Hella fehér index, Hella füstös hátsó bura, Genesis sportbelső, gyári G40 BBS RA 13" alufelni az eddigiek. Már csak egy G40 kormány meg egy kis csüccs hiányzik. :)
Francois27 2010.12.21. 22:44:59
Nem úgy, mint sógorjelöltem. Vett valami dízel PUG-ot, ami tesztautó volt. Nem akartam elvenni szegénynek a kedvét, hogy miket művelnek azokkal a verdákkal...:) Mindegy. Ő udja. Főleg, hogy munkahelye sem sokáig lesz. De legalább lehet vetíteni, hogy milyen kocsit vett a bank pénzén...:)
acrah 2010.12.21. 22:45:27
dl.dropbox.com/u/7102596/PC140005.JPG Kicsit még rendbe kell tenni.
Én ilyen alufelniket vettem most alá. Gyári opel 13as alufelnik. (nem tettem fel rá, csak elétettem, nem akarom lelőni a poént, most szeptemberbe vettem őket, és tavasszal teszem rá) Azon az elven vagyok én is, hogy szigorúan csak a gyári kiegészítők jöhetnek szóba. Én az Irmscher cuccait kedvelem. Opelnek a tuningcége.
Francois27 2010.12.21. 22:47:42
biker_kolee 2010.12.21. 22:47:57
indafoto.hu/bikerkolee/vw_polo
acrah 2010.12.21. 22:48:23
biker_kolee 2010.12.21. 22:48:46
Francois27 2010.12.21. 22:49:22
Francois27 2010.12.21. 22:50:17
acrah 2010.12.21. 22:51:59
Leonardo300ST 2010.12.21. 22:52:24
Isuzu blokkos ha jóltévedek, nem? Vagy azok a turbódezsők?
Még legalább 2x ennyi gondmentes km-t. :))
acrah 2010.12.21. 22:54:15
acrah 2010.12.21. 22:56:08
Az enyém 1.7DR 60 lovas szívódízel.
Francois27 2010.12.21. 22:56:34
Bár múltkor láttam egy régi kocka Jettát. Semmi faxni, csak gyönyörű, megkímélt állapot, meg egy szép papucs. Irigyeltem a csákót.
acrah 2010.12.21. 22:56:43
KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.12.21. 22:59:24
Jó, van utólagos xenon is, de azt itt nem piszkálják.
biker_kolee 2010.12.21. 23:07:32
Jóccak néked is! ;)
evil. 2010.12.21. 23:47:42
csak én néztem a reggeli trafis kép alapján civicnek szerencsétlen stiftet? :D
Leonardo300ST 2010.12.22. 09:16:57
Mato86 2011.08.22. 13:44:11
Látom, h nem mai a téma, de ahogy én is, úgy más is idekeveredhet...
A fenti szempontok alapján 2 féle ember van. Az egyik akiben él az alkotási vágy, a másik aki beéri azzal amit aláraknak. Nos az első típus, aki jobbra vágyik, ezért fejlődik - így másztunk le a fáról. A másik típus pedig tökéletes rabszolga alany. Ettől függetlenül a tuning veszélyes hobbi. Szakértelem és esztétikai érzék nélkül csúnyán mellényúlhatunk...
Swiftes, ha elfogadsz egy tanácsot, akkor vedd figyelembe a funkciót is és úgy tuningolj. Minek a spoiler és a lökhárító toldat 68 Le-höz? Igaz, h drága buli, de figyelmedbe ajánlom a GTi hibrid nevű tuningot, amivel kategóriájában verhetetlenné teszed a vasat.
Na... ugassanak a kutyák! :)