Justfukzup küldte az alábbi Nissant, mellyel - szerintem - az ég egy adta világon semmi de semmi baj nincs.
Egyedül a géptetőnél lóg ki a lóláb. Az intercooler méretéből arra következtetek, hogy ez egy utólag turbósított példány, nem eredeti GTI-R.
Kályhacső. De legalább kivágták hozzá a lökhárítót.
Én adok neki egy jajjdenemcsúnya címkét, maximum visszavonatjátok velem. :-)
Easy Player 2010.10.15. 20:47:37
KAWAszaki 2010.10.15. 21:21:52
Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2010.10.15. 21:34:24
De találtam ilyet. Pont ide való: www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/323_f/mazda_323_f_1.8i_gt_16v-3785253
Leadfoot 2010.10.15. 21:40:47
Leadfoot 2010.10.15. 21:41:35
Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2010.10.15. 21:46:42
Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2010.10.15. 21:48:24
de még mindíg (már megint) eladó :)
gokart87 2010.10.15. 23:09:44
Amúgy ez jó gép, ha tényleg turbós. Nem csak díszből van rajta a nagy hűtő(láttam már olyat) :P
gokart87 2010.10.15. 23:10:39
becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2010.10.15. 23:37:35
KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.16. 00:28:57
Amúgy mások is beleküldik a nagy IC-t és más turbót is, ha kell:
img441.imageshack.us/img441/6564/02082009101.jpg
www.modifiedcars.com/pix/cars_high/19732_19554.jpg
KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.16. 00:35:29
Lemaradt: még az S15 Silviában is ugyanez az SR20DET motor dolgozik :) Európában a Sunny GTI-R 7 lóerővel kevesebbet tudott, mint a Pulsar GTI-R.
2010.10.16. 08:12:32
B. Pisti 2010.10.16. 10:00:03
nov2016 2010.10.16. 10:16:20
"Kályhacsővel sincs semmibaj ha szükség van rá."
:)))
Ha pl. 340 lóerőhöz elég ekkora:
www.fourtitude.com/gallery/albums//Audi/A8-S8-V8%20(D1,%20D2%20and%20D3)/S8%20-%20D2/Exterior%20-%20EU/005.jpg
Akkor ezen a szaron biztos szükség van a 12 cm átmérőre, mert 1800LE-s. :)
tommodore · http://tommodore.blog.hu 2010.10.18. 10:42:12
jewdi76 2010.10.26. 17:03:07
fecskozoli 2010.10.28. 23:23:21
Tomitsu 2010.11.03. 14:58:21
Én építettem az autót, eredeti Pulsar GTiR, összkerekes (mert soha nem volt gyári turbo fronthajtással) és lehet, valaki szerint fosul néz ki a géptető, de az pont tök gyári úgy, ahogy a lökhárító kivágás és az autó teljes külseje is. Nincs alatta 120mm-es kipuf rendszer, csak 76mm-es... Még mielőtt bárki véleményt nyilvánítana (jót vagy rosszat) azért gondoljon bele, valaki ezzel sokat dolgozott, valaki ezért sokat is fizetett, nem kell rögtön porig alázni őket. Valakinek ez tetszik...
PulsarGTI-R 2010.11.07. 08:27:28
A nagy légbeömlő gyári, bármennyire is rondának, vagy túlzásnak tartjátok.
A Lóerő, az nagy talány.
nov2016 2010.11.07. 13:57:31
Szerintem fuss neki mégegyszer, hogy miért is kell az a suttyó kályhacső:
Pulsar GTI-R, 227LE @6400 rpm
Audi S8, 340LE @6600 rpm
PulsarGTI-R 2010.11.07. 18:53:47
Amennyiben suttyónak tartod a kályhacsövet, megteheted, de a 227LE az kevés lesz ehhez az autóhoz. ( a 340 is)
KAWAszaki 2010.11.10. 12:03:14
Blitzkid 2010.11.25. 08:29:05
Amúgy a korabeli legtöbb nissanba ilyen motor van! Nem csak a silviába