Szasza tulajdonában van egy teljesen restaurált, kis lámpás egyes GTI Golf. Mint minden típusbuzi, ő is előszeretettel böngészi át a Golf hirdetéseket használtautón. Ott bukkant rá erre az átépítésre, mely elmondása és utánajárása alapján egy 1978-as, hibátlan állapotú kislámpás egyes GTI-ből született. Emiatt a tényező miatt landolt ládámban a vas, és továbbítom ide, az oldal hasábjaira.
A használtautós hirdetés:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_gti-3626997
Carstyling adatlap, pár érdekességgel ("rajongói" levelek rész) és rengeteg képpel, melyek kivitelezési minősége hagy némi kívánnivalót maga után:
Nem, a képarány nem az én művem.
Fotosopphuszáááár.
Kicsit csálé az első lökös.
Volt kislámpa, nincs kislámpa.
Annyiszor akartatok főbelövést adni már. Most íme, tessék, megteszi önként!
Update I.
Süni közreműködésének köszönhetően íme a végrehajtott változtatások listája:
nekem egy egytulajos 1978 as MK I esem van..és beválaltam a különcséget ezzel a ráncfelvarrós bulival..és száműztem az amúgy aranyatérő gyári fekete fém kislökhárítót..igen
a gyári hővédő(zöld) üveget likvidáltam és Bronze ra cseréltem -nem voltam lusta beszerezni a nyitható (USA caddy ) elefántüveget...
lepolírozni az öreg eloxálást a feszítőkről .,lekrómozni a fülkeretet...
eltávolítani a makulátlan piros fekete GTi üléseketet a fekete kárpittal a legrégebbi kerekórás műszerfalat kihajítani..
ezek helyébe beszerezni az usa ebayról nm kis munkával pénzel a gyárí barna műbőrbelsőt!! a legutolsó műszerfalat az MPH-s órát..
nem voltam lusta réz lapokból legyártani a műszerórákat amibe belegravíroztam az eredeti feliratokat majd megpolírozni a keretet azt lekrómozni.a mutatót polír után ezüstözni, a réz lapot aranyoztatni majd a számokat galvánsavval visszamaratni feketére...
nem voltam lusta a teljes karosszériát kivül belül alul felül fémtisztára csiszolni.mélyalapozni. . ..
a futóművt a lengőkart stabilrudakat felcsiszolni majd lekrómozni...
a motortérben minden bizbaszt felpolírozni lekrómozni,beleértve a teljes zárhídat a hűtővel eceterá.. .. .
én csináltam a karaosszériamunkát a fényezést,én pattintottam bele az audizárakat (érdekes nincs fénytörés)továbbá:
ujítások amiket elloptak:
3 hónapig készítettem 2006 ban egy álványt amivel összetudtam lőni a BMW 7,2 es projectorját a golf síküveges fényszórójával amibe már akkor a h1 es helyére szereltem D"2S es foglalatú Xenont szigoruan gyári audi TT ét
ezt a lámpát azóte nem kevesen másolták le ez tény és VW-s körökben elismert aláírt dolog hogy ehez ""IS"" az én nevem fűződik.. .
továbbá:
egy szerencsétlen baleset miadt mikor megsérült a tetőlapom (2006 szintén)
kénytelen voltam teljes egészében kivágni a tetőlapot . .
ekkor vágtam bele egy "a"oszloptól ""c""oszlopig tartó motoros üvegtetőt
amit utána az ""RS TUNING nagyszerüen lekoppintott a taxiba tett polo faldaht-al....kérdem én azota 10 alatt van e a száma azoknak a csonkitott
((OPEN AIR)) golfoknak akik az én ötletemből építkeztek???
a közel 12MK1est aprítottam itthon szét...
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem