Ahogy általában ez lenni szokott, egy ilyen blognak, kellő propaganda után, elég gyorsan híre megy, legyen az akár pozitív, akár negatív. Majd felbukkannak olyan emberek is, akik viszontlátják autójukat a blogon.
Nyilván, ahogy többen próbálják feltételezni, a blogger ezen az oldalon a ferde hajlamát, irigységét próbálja kifejezni. Esetleg milliomos vagyok, és ezzel ütöm el a szabadidőmet.
Nos, egyik sem vagyok. Sem irigy, sem milliomos.
Ebben a posztban nem lesz radikálisan átalakított, szárnyakkal meg hatalmas lökösökkel feldíszített bohócszekér (aki akarja, már itt nyomhatja az ikszet). Ebben a saját autómat mutatom be.
A kezdet
2006-ban kezdődött, mikor megszereztem a jogosítványt. Ebből már ki lehet következtetni, hogy nem vagyok egy aggastyán, szóval -ahogy javasolták többen is- elkezdtem a koromnak megfelelő dolgokkal játszani. Kezdésként egy 89-es, 1.3-as szívódízel VW Poloval.
A legnagyobb tuning rajta az orrán látható légbeömlő volt, amely ha nem is funkcionálisan működött, de a menetszél be tudott rajta áramlani, mivel ki volt vágva a géptető. Esetleg még a 4 alufelnit tudnám még megemlíteni, mint utólagos módosítást. (A géptető végül 2008 nyarán lekerült róla, és helyére egy teljesen gyári, mattfekete került.)
Hűen szolgált egészen egy évvel ezelőttig, mikor azt mondta 2008 Szentestéjén (eddigre túl volt egy koccanás utáni javításon, és egy motorcserén), hogy ő többet nem fog beindulni, bontóba került.
Lépni kellett.
Fellapoztuk a sokak által jól ismert autósoldalt, és ami már egyszer bevált, miért ne válna be még egyszer? A gyermekbetegségeit ismerjük, a többit is, akkor ismét legyen VW Polo! Csak most Coupe lett, facelift utáni, és fehér. Ebbe viszont már 1.4-es dízel motor került, ami szerkezetileg és kinézetre is megegyezik az 1.3-assal.
Teljes dokumentációval, két gyári kulccsal, valós kilométerrel (kb. 255 500 Km) került hozzám, átírással, mindennel együtt negyedmillió forintért.
A megvétel utáni első napon otthon.
Nem hibátlan, ez tény.
Dokumentáció.
Mivel elég alaposan belemerültem eddigre a Polok történelmébe, célként kitűztem magam elé a G40 optikát, a gyári sportülés-garnitúrát és a gyári BBS alufelniket.
Nyár közepére egy része meg is valósult.
Itt még a bal oldali küszöbtakaró műanyag nincs felrakva.
Szerintem szembeötlő a változás.
Az ülésgarnitúra még hiányzik. De ami késik, nem múlik.
Radikális változtatás? Spoiler? Nein, danke. Nem CULT autó, tudom, távol áll tőle, viszont a gyári állapotot hivatott megcélozni.
Ez volna egy darabka belőlem.
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem