Mivel bezárták A sárgaházat, a Lipótot, rengeteg olyan ember esett el a kezeléstől, akik bizony megérdemelték volna. No, de nem vádaskodni és ítélkezni akarok, de a JoinR által küldött Nissan 200SX Turbo építőjének minden bizonnyal jót tett volna egy pár órás beszélgetés a rácsokon belül.
Eddig még okés is lehetne.
Innen már feltűnik a baj.
Az elmebaj.
veteran_tomy 2011.07.07. 21:23:13
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2011.07.07. 21:31:47
Vic Mackey 2011.07.07. 22:24:30
fuel 2011.07.07. 22:37:25
Caslav 2011.07.08. 00:12:01
driftrabi 2011.07.08. 07:59:05
Részletes leírás pedig itt van.
oktuning.hu/01.php?cmd=view&id=98
biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2011.07.08. 08:32:29
A Kívánságlistát hiányolom az oldaláról. Az nagyon kéne rá még, bár lehet hogy nem harmonizálna a Festménnyel a magoss' optikaitunnying policy alapján.
Két kib*szott nagy kémény is kéne hátra. Vagy inkább négy, az jól megy a turbóval fújkált sornégyeshez.
(Megj: a Nissan 200 SX szerintem egy ikon, de ez köztük biztos nem az.)
Amúgy egy orbitális nagy fos, főleg a hátulja.
Tetszik, ahogy mustrálja az értő közönség.
Pityu, Laja, Gézuka, meg Ágika.
KAWAszaki 2011.07.08. 08:39:46
akos5555 2011.07.08. 08:59:40
csabey 2011.07.08. 09:43:12
biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2011.07.08. 11:10:03
Mondjuk igazából rohadtul igazságtalan vagyok ezekkel a fiatalokkal. Én is voltam 18-20 éves, és a 30 éves öreg hátsókerekes autómmal tankolás után mindig gavallérosan indultam, ha volt közönség (aki hülyének nézhetett- mai fejjel). Valószínűleg ha látóterembe került volna a Homasita, lehet hogy én is felkendácsoltam volna a Vízszintes Vezérsíkot hátra, néhány atyai pofon ellenére vagy sem.
KAWAszaki 2011.07.08. 14:24:24
NismoFan 2011.07.18. 21:25:17
ion91 2011.07.21. 09:44:59
mt-03 2011.07.21. 13:09:44
Speet 2012.11.04. 23:16:57