21 éves vagyok. A Halálos Iramban sorozat valamint a Need for Speed Underground két epizódja meghatározták tinédzserkoromat. Most, hogy kellő tapasztalatot szereztem (kézifékes kanyarodásban, a csajokra való dudálásban, tanulóvezetők szivatásában és a vezetés közbeni mobiltelefonálásban) a közutakon, valamint anya Suzukijával és apa Passatjával legyorsultam a haverokat, itt az ideje, hogy szülői támogatással és az egyetem első évei alatt összespórolt pénzből vegyek magamnak valami autót.
Ne legyen nagy motor benne, hogy a biztosítást azért fizetni tudjam, lehetőleg szép élénk matrica tündököljön a hátsó rendszám alsó felén, hogy hétvégente a fővárosban is villanthassak vele az ottani kedvenc barátnőimnek. És ne legyen rozsdaboglya.
Tökéletes lesz egy Peugeot 206 kiindulási alapnak, 1.1-es motorral, 60 lóerővel. Némi alkudozás után elhozzuk 630 000 magyar váltópénzért.
Nagyon jó együtt, mindenki dicséri, szeretem. Viszont ott van a Petya Astrája, az is narancssárga, és győzköd, hogy rakjak bele hifit. Valami empéhármas fejről, amin van ercéjá meg komponens szettről hadovál nekem, de a legfontosabb a láda. Láda nélkül senki se vagy. Hát, úgyis maradt még egy kis pénz, na meg az ösztöndíj is jön havonta, miért ne ruházzunk be..
Ott van a Pioneer DEH-P3100UB fejegysége, most 36 000 magyar pénzt kérnek érte, meg a TS-G131C kódú komponens szett, ami 13 500 Ft. Ha a kettőt együtt megvesszük, most 40 000-ért ideadják, mert a Petya haverja meg tudja szerezni ócsóé.
Akciósan most van a Kenwoodnak a KFC-W3000L, ami színesen tud villogni, 30 centis, 15 000-ért adják. Hozzá megvettem még a JBL GT5-A604-est, most csak 38 000 volt. Legfeljebb jövő hónapban nem megyek gyorsulni péntek este, elvisz majd az Atika...
A sok esős időben össze-vissza sároztam a belsejét az én drágámnak. Vettem bele olyan racsingos szőnyeget ötezerér', meg a váltó is kezdett kopni, mert állandóan vissza kell váltani a nulláson a kamionok miatt. Közben megláttam a polcon a pedálszettet is (a kuplunggumi nem tudom miért, eltűnt..), a sok kanyartól a kormány is kezdett mállani, akkor vegyünk azt is. A szőnyeg ötezer volt, váltógomb 3500, a pedálszett húszezer, de azért, mert Szpárkó, a Sumahernek is ilyen cuccai vannak, a kormány viszont 25 000 volt, de ezzel -azt mondta a Józsi, a szerelő-, át tudja tolni műszakin. A gyári tükör sem tetszett, vettem azt is, ez az emhárom tükör sokkal szebb. Egy huszasba került, és még színre is fújták (belealkudtam).
Most, lassan fél évvel a hifi meg a beltér után, sikerült annyit összespórolnom -meg találtam munkát is, ami elég jól fizet, de többet nem mondhatok, mert a Gabesz megtalál-, megengedhetném magamnak azt, hogy valami szpojlert feltetessek. Előre-hátra meg a küszöbre. Csak hogy pofásabb legyen. Na, meg akkor ott van már a felni is, nem lenne rossz az se.
Találtam is mindent, ami kell. Józsi két sörért fel is pakolja szombaton, de menjek én is, majd ő ad egy kis kóstolót, mert nem rég vágták a disznót. Elölre 110 000 Ft volt, hátulra csak hetvenezer, a küszöb megvolt 30 000-ből (mondtam, hogy jól fizet a Gabesz), grátiszba pedig megkaptam az amúgy 28 000 Forintos hűtőrácsot is, mert jófej vagyok és bejöttem a pultos kiscsajnak. A lukakat pedig be kell tömni, amik a lökösön vannak, szóval még kikönyörögtem fél áron az alurácsot is, az megvolt háromezerből.
A felni 34 000 volt (darabja!), a gumi rá akciósan csak 15 000/db, viszont ingyen felrakta Atika gumisa.
Kezdett egész jól kinézni a kicsike, de belustult. Vettem bele sportlégszűrőt, az nagykeráron megvolt 8-ért. Visszajött az ereje.
Az új lökösökhöz nem mentek a lámpák. Se elöl, se hátul. Ha pedig cseréljük, dobjunk bele keszont, már a Tóni szakadt kettes Golfjában is az van. A két lámpa nyolcvanezer, a keszon bele 25 000, de csak százezer volt nálam kp-ban, elengedték azt az ötöst, rendesek ezek a srácok. Meg mintha bővült volna az üzlet, majd körbenézek az új részlegben is, hátha találok valamit.
Most, hogy már néha Bécsbe is ki kell nézni, nem bírja a pályázást a Pugika, meg ha kicsapom a belső sávba 140-nél (többet nem akar menni az istenadta), majd' felkenődök a korlátra. Ez így nem mehetett tovább! Vettem bele ültetőrugót húszér', meg egy olyan lukas motorháztetőt, hogy cúgoljon befelé a hideg szellő, az 55 000 Forintba fájt. Alkalmi vétel volt, nem hagyhattam ott..
A külseje összeállt. Raktam még rá ilyen matricát, tizenötezerért fel is dobták rá, egészen megvadult kinézetet ad neki.
A belseje meg még gyári.. Nálam van két éve a gép, és jóformán semmit nem csináltam benne. Jucikával igen, de őrajta nem volt mit módosítani.
Már tapad a hármas úton 120-nál is, miközben megyünk nyaralni Mátraszentimrére. De ideje lenne nekem is préselődni és nem lekönyökölni az ajtót. Volt a boltban, az új részlegben egy pár eFKá sportülés, elhoztam a kettőt 90 000-be. Nem rossz, nem rossz- mormoltam magamban, miközben a következő tavasszal felmentünk szentimrére kicsit kigazolni a nyaralót és nézegettem őt a lemenő nap fényében.
A műszerfal kopogós műanyagja viszont kezdettől fogva bökte a csőrömet. Hallottam a miskolci srácoktól, hogy van ez a flokkolás vagy mi. Bevonják szép színes prémmel az egészet, meg az oszlopokat, ha szeretném! Az egységesség kedvéért megcsináltattam az ajtókat is. Mivel leginkább ketten ülünk csak a kocsiban, én vezetek, mellettem meg a Zsuzsy (a Jucit két hete dobtam, mert szerinte túl sokat költök a "szaromra"), szóval hátulra csináltattam jó nagy dobozt, benne zenével. Azt is beflokkoltattam. Hatvanezerért szinte ingyen volt.
Így, az egyetem végeztével meguntam a kocsit. Nagyon szeretem, de muszáj megválnom tőle. Új élet, új munka, Zsuzsival a családot tervezzük, meg a házasságot, kell egy nagyobb autó. El kell adnom a Pugit.
Most, 3 év és 900 000 ráköltött Forint után (plusz a szervízek, de azok nagyrészt baráti alapon a Józsinál, meg nagykeráron, legyen kb. 150 000, mert francia, és az autó ára még sehol senincsen, plusz biztosítás, teljesítményadó, etc.) felrakom kétmillióért. Hátha valaki ráharap.
Ja, és hogy néz ki? Így:
A sztori kitalált, az árak megközelítőek, de magyar kereskedésekből származnak, az autó pedig osztrák hirdetés alapján van, Laci jóvoltából.
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem